Dagens ridpass 10/4-11 -tävling

2011-04-10 » 20:38:55
Direktlänk / Dagens ridpass / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Var ju somsagt och tävlade på Gfrk idag!

L:C (DivII omg1 gästrikland): 0+0fel *VINST!*
Jag red först i grund omg. och nollade, Sen hade Jaquline 17 fel(?). Vilma och Elise nollade! Så det vart omhoppning mot GPK!
Startade först igen, fyfan va nervös jag var, fast jag visste att vi skulle komma 2a hur dåligt det än gick..
Nollade, red ganska snävt! Hade bästa tiden av alla i omh!! Haha kuuung ;)
Sen kastade Sam av Jaquline.. Dum hest ;o
Sen nollade både Elise och Vilma igen! Så vi och GPK hade lika många fel (0) Och vi trodde att dom skulle vinna, för dom rider alltid snabbt/snävt!
Tror ni vi vart chokade när dom ropade upp att vi vunnit eller? VärldensbästaGRS <3



Omhoppning (a)

L:B*TREA*!
Hon hade hoppat väldigt många språng, (15 på banan och sen framhoppning osv) Så hon var ganska seg! Fick inte igång henne ordentligt på ettan så fick ett stopp, sen flöt hela banan på utanproblem! Och jag slutade som trea :) Riktigt kul!
Det var endast två dubbelnollor, och dom vart delad etta haha :)

Cactus är simple the best <3

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback