Ostrukturerad blogg, om det heter så?

2011-04-04 » 21:25:21
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Vet att min blogg är allmänt rörig. Elina ska fixa ny design osv och jag ska ordna upp med kategorierna!
När jag orkar..
Iallafall slutade jag skolan 2 idag. Tor 20 över bussen från stan till stallet.
Mockade sen toga jag in henne, borstade och red ut :)

Gick att rida typ överallt!
HÄRLIGT!
Dock var det isit i skogen, efter alla skotrar! Morrrr
Hittade en väg där det gick och rida fram och tillbaka.
Låg även en lite stock där som jag var tvungen att skutta över nån gång!
Hon tyckte det va askul och hoppade med asmke rygg :) Sötan.
Hade btw hackamoret, får prova att hoppa lite med det någon dag, för snart har banan smält lalalal :D

Nu ska jag ta något och äta, plugga lite sen soooova :)
Filmerna ovh bilderna får ni senare i veckan,
puss :)
Det funkar inte att lägga in bilder, förvånade!? Inte jag iaf..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback