Born this way

2011-02-26 » 11:00:34
Direktlänk / / Kommentarer (2) / Trackbacks ()
Nu har jag gjort en ny header haha.. Sitter och kodar osv nu!
Tar typ 1000 år, för hittar inte ett piss.. Men aja :)
Är väl strax klar, ska bara byta typsnitt på rubrikerna! Sen lägger jag in den här :)
Puss

Headern!
Julia » 2011-02-27 | 13:15:51
URL: http://broddnyckel.blogg.se/

sv: nej verkligen inte, men igår efter vi hade ridit skulle vi bara vänta en stund tills mina föräldrar kom med transporten och vi skulle lastträna. så då fick han gå och äta hö i hagen en stund med sina kompisar :) och det va liksom +5 ute också, så han frös inte. han är inte rakad. :)

Fanny Ericsson » 2011-03-01 | 09:18:34

Hej, gud vilken fin header kan inte du göra en till min och jossans blogg?:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback