Förlåt för min uppdatering, men..

2011-02-24 » 09:39:08
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Igår när jag & Tove var ute och red, skulle jag vända. Då halkade Cactus, gick omkull & jag fick henne på foten.
De gjorde asont så Tove tvingade mig att ringa pappa plus att jag höll på och svimma.. Hade världens bula ovanpå foten plus att den var sne, så jag trodde den va bruten!
Iaf så åkte vi upp på sjukhuset, och efersom mamma jobbar där slappa jag sitta på akuten, skönt!
Väntade en timme innan dom kunde rönka. Dom hittade iaf inget! Sköönt :D
Men nu kan jag inte gå eller nå, eller jag hoppar på kryckor. Och det gör ont som faan!
Menmen ;) Är man hästtjej så är man!
Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback