I got the magic in me.

2011-02-05 » 15:09:47
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Gick upp runt halv 6 imorse, inte kul..
Åkte till stallet halv 7 typ, fodrade & lastade.
Sen åkte vi till högbo & anmälde oss gick banan osv.
Riktigt rolig bana! Inte bara rakt fram, snett igenom, rakt fram. Utan mer att man ska tänka, men det var ju regionalt. Iaf så red jag fram & Cactus var riktigt fin & framme för skänklarna.
Härligt!
Väl inne på banan gasade jag som en liten bponny unge (inge illa menat mot bponnyryttare haha!)så inte hon hade en chans att stanna, & det hjälpte!
Hon vart skitfin efter dom första hinderna :D
(Hon står aaaalltid emot i början) Var iaf dubbelnolla, första utanför placering! Typ en halv sekund ifrån.. Menmen ;)
Sen i LBn så vart det lång väntan, för de va en tjej som rev hela hindret typ, & då hann Cactus bli seeg!
Så hann inte väcka upp henne ordentligt, vilket resulterade i ett stopp på ettan.. Aja när jag kom igen hoppade hon skitfint. Så felfritt tills sista hindret som jag glömmer, hehe hade inte kollat banskissen... Men kom igen
eller red tillbaka så hoppade jag sista, jävla klant arsel är ja!
Men man lär sig av sina misstag :) Är nöjd iaf, ponnyn är bääst <3

Juste, linsen på videokameran immade igen, sååå man ser ingenting på filmen.. Men bilder kommer strax! :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback