Mitt inlägg igår publicerades inte?

2011-02-08 » 20:23:02
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Jävla CP blogg.se..
Iaf så var jag hemma & var sjuk igår, not kul!
Red ut på en galen Cactus, hon var överallt & ingenstanns..
Tokfia!
Sen var jag till mormor eftersom hon fyllde år.
Idag har det bara varit tråk i skolan, eller våran mentor fyllde år!
Så vi låste in oss i klassrummet och städade!
SNÄLLA VI VAR!! Eller så velade vi inte gå ut kanske, men hehe (a)
Vi säger att vi är snälla :D
Och så skulle vi rita självporträtt.. Haha vart en massa fula miner i speglarna ist!
Rolig humor vi har liksom..
Sen skulle jag ha haft Alex & Cactus skulle vilat, men Alex hade trampat sig, han var helt svälld och varm osv!
Stackarn :( Så vart ingenting med de..
& Cactus var ju så jäva tokig idag! Rusade runt som en guttaperka (HAHAH...)
och hoppade över små snöhögar i hagen osv.
Så hon fick komma ut på en liten tur istället för en vila,
hon va lika pigg idag!
Taktade, frustade, hoppade, stack & aa de va bara en liten del ;)
Knas!
Nu ska jag gå och kolla på TV. Hörs i morgon!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback