Remember me <3

2011-02-06 » 14:59:04
Direktlänk / / Kommentarer (3) / Trackbacks ()





Justja.. Eftersom det är toyotacup så har dom speciella rosetter, så låg alla dom inlåsta i storvik, förutom en 1a, en 2a & en 3a. Men i klassen före så fick ettan rosetten så jag fick ingen rosett haha! Eller ah dom ska skkicka den på posten sen.. ;)


Dom här bilderna har pappa fotat, sen ska Elina skicka bilderna från LBn som hon fotade.
Såå ni får se dom när hon skickar dom :)
Nu ska jag tbx till stallet & mocka & släppa ihop Cactus med nya kompisar! Får se hur det går :)

Anonym » 2011-02-06 | 18:17:52

Åhh, vad fina ni var :D Men Amanda, tänker du fortsätta tävla dressyr så får du faktist ta och byta ut schabraket, det passar inte på dressyrmuppar ;D

Emelie » 2011-02-06 | 21:40:24

Mohahahahahahha. Jag snodde. Vinst rosetten ;)

Emelie » 2011-02-06 | 21:41:50

Mohahahahahahha. Jag snodde. Vinst rosetten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback