Saturday

2011-02-12 » 20:15:46
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Gick upp 8 i morse.. Så åkte jag till realgymnasitet, haha gick in i fel ingång..
Men tillslut kom vi rätt! Så satt vi och lysnade i några timm,ar på en massa folk som snackade hehe.
Sen käkade vi, kykling & potatis.
Asgott :D
Men sen var det bara fältävlan kvar men den missade jag & Malin för vi var tvungen att åka hem, eller ah hem till henne.
Så vi åkte hem till henne och bytte om, sen till hennes hästar! Dom står på högbo ridklubb :)
Iaf så skulle jag rida hennes b-ponny, American Dollar heter den!
Den har gått sm i dressyr med henne, jätte fin verkligen. Dock har han blivit misshandlad så han är skiträdd för människor och kan bitas osv, men annars är han snäll haha :D
Hon red ponnyn som hon tar hand om nu typ, Pia. Sen har gått nm och sm i dressyr :)
Iaf så skrittade vi ut i 30 min typ. Gick bra fast Dollar vart ''rädd'' för ngt och började hoppa på stället, gull hästen haha :D
Sen efter vi hade ridit fixade vi allt och blablabla. Segade oss skit mycket.
Sen kom mamma och pappa och hämtade oss, så hämtade vi Cactus och åkte ut till ridhuset.
Red ett dressyrpass, gick hyfsat :)
Sen åkte vi hem så kom hennes pappa och nu väntar jag på käk.
Skriver kanske mer sen, ska glo lite på melodifestivalen hehe :)
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback