Somewhere in brooklyn

2011-02-01 » 20:24:40
Direktlänk / / Kommentarer (1) / Trackbacks ()
Ganska trökig dag i skolan, på spankan höll jag på & skita på mig för att läraren skrämde mig haha!
Behöver inte gå in på detaljer känner jag hehe..
Efter skolan åkte jag till donken med mina sötisar, Emelie & Johanna! satt där i 45min & snackade bara, myys.

Haha jag & Emelie.. Snigga!

Sen tog jag 10 i 4 bussen till stallet, mockade & så där, sen åkte vi ut & kollade på hoppspecialen på grs!
Alltid lika roligt :) Nu ska jag lägga mig i sängen & mysa med varm choklad & min engelska bok..
Puss :)
Emelie borgqvist » 2011-02-02 | 07:07:02
URL: http://emelieborgqvist.blogg.se/

Loveu girl <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback