Svar på frågestunden

2011-02-20 » 20:38:00
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Svar: Xperia x10mini

Svar: Japp :) Har jätte svårt med att andra ska rida/ta hand om min ponny hihi :)<3

Svar: 1. Massor!
2. Hmm 115?
3. Jag har jätte många! Men du är defenitivt(?) en av dom! <3
4. Rosa ofc!
5. Max (a)

Svar: Alltså jag vet inte riktigt, SM är ju ett. Det kanske inte kommer gå men :) Annars vill jag kommt till final i Mountain Horse cupen och rida Prins Carl Philips pris i globen vore ju något! :D

Svar: I mitt nuvarande.
BoT menade du va? Jo jag gillar den massor!
Ett par mountain horse, tror dom heter richmond(?) :)
Jag har växt ur mina tretorn! Joo det skulle jag faktisgt kunna, dom är ganska trasiga men om någon vill ha ett par 36 för typ 50 kr är de bara att skriva ;)
Emmh ingenaning ;)

Såå! Var ju inte så många hehe men endå :) hoppas ni är nöjda med era svar!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback