Norrvidden Horse Festival

2011-04-18 » 12:12:54
Direktlänk / Allt som rör mitt liv / Kommentarer (3) / Trackbacks ()

Har inte bloggat sen lördags morgon, men det har varit horse festival somsagt och jag har kommit hem sent och varit helt död hoho. Och igår velade inte internet sammarbeta..

I lördags var det ju Elit omg 2. GRS hade värsta braiga hejjaklacken!
Iaf så var vi hur nervösa som hellst, helt sjukt!
Laget slutade på noll fel i grunden och gick till omh. mot Piteå.
Fyfaaan, trodde jag skulle spy eller nå! Nervöööööööös
Slutade med att GRS VANN! Och där med har vi en säker plats på Lag-SM i strömsholm! Hur nice!?
Bästa grs<3

Igår så stog jag funkis i 1.40 me Ayla, sen åkte jag och Jossan till ryttarstugan.
Och efterdet till stallet, red lite på banan, hon va jätte fin! Jossan fick också rida lite.
Sen spolade vi av henne och släppte ut henne. Sen tbx till GRS för att käka pizza :)
Mumms.

Idag så ska jag träna med utv teamet för Leif! Kalaskul :D
Tove ska fota också. Nu måste jag fixa mig och käka lunch, sen blire stallet. Förbered er på en bildbomb ikvl :D

L&E - Tävlingsryttarnaa » 2011-04-18 | 14:14:25
URL: http://tavlingsryttarnaa.blogg.se/

Hejsan!

Väldigt fin blogg, vi kör uppdatering på våran blogg en gång varje timma om allt möjligt. Har du något förslag vad vi skulle kunna skriva om som skulle just få dig att läsa är du välkommen att höra av dig! Annars hoppas jag bara du lämnar ett hovavtryck på våran blogg! Trevlig dag // Linnea genom tävlingsryttarnaa

sannalitens.blogg.se » 2011-04-18 | 22:47:07
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Ha en fin kväll sötnos :)



Kramar, Sannalitens.blogg.se

Amanda » 2011-04-19 | 19:01:33
URL: http://rilfarna.blogg.se/

Vad fin blogg du har! :D Vad gör du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback