Dagens ridpass 1/5-11

2011-05-01 » 17:53:40
Direktlänk / Dagens ridpass / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Red ut tillsammans med Irma(irama.blogg.se) och Smirre!
Vi skrittade mest, eller ah Irma skirttade bara men jag travade och galopperade liiite..
Plus att jag hoppade över våra mini skogshinder, haha (a)
Fast de är högst 30cm så det är ju inte hoppning.

Vi var ute i 2½ timme!
Men det är ju väldigt bra för hästarna att skitta långt, det är både bra för musklerna och för konditionen :)

Nu ska jag fixa med filmerna från igår, och bilder från igår.
Sen några tidsinställda inlägg tills imorgon och om jag orkar ska jag lägga in ny header och fixa till bloggen osv.
Ska även duscha och plugga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback