Dagens ridpass 2/5-11

2011-05-02 » 20:06:34
Direktlänk / Dagens ridpass / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Slutade vid två, då åkte jag direkt till stallet.
Det var svinkallt ute! Hade ett linne, 2 tröjor och en softshell jacka. Dubbla byxor+strumpor och hanskar, i MAJ!!
Dock gjorde jag misstaget att rida utan jacka..... Jaja ;)
Iallafall så körde jag lite intervaller i skogen/på banan och lite klättring.
Jooobbigt sa Cactus ;)

Började att galoppera på banan, sen tog jag två "varv" i skogen. Klättrade ner för en liten backe och upp för en stooor 2 gånger :) Hon försökte dock dra iväg lite men det räckte att "proa" så saktade hon ner.
Hon va väldigt stark ute i skogen dock men jaja..

När jag kom tillbaka i stallet bortade jag och sen hade på arnika på senorna, rumpan/korset, bogen och halsen :)

Imorgon ska hon få vila, ska iväg med klassen till falun. Falu koppargruva....
Hahah kuuul! Nejdå men slipper att vara i skolan, det är ju positivt :)

Nu ska jag duscha, ciao!

Gammal bild, från våran L:B debut!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback