Dålig uppdatering..

2011-04-15 » 22:01:31
Direktlänk / Allt som rör mitt liv / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
..meeen det har faktiskt varit Horse festival, har snappt haft tid! Nu ska jag iaf skärpa mig :)
Onsdag: Först skola, idrotten var asjobbig! Trodde nääästan att jag skulle dö.
Sen åkte jag till stallet för att sen åka till dressyrträning! (Dedär skrev jag  utan att titta!!!)
Hahah iaf.. Det gick asbra!! Fina ponnyn <3

Torsdag: Gick upp vid åtta, drog direkt till stallet och fixade allt. Sen cyklade jag till lervik på typ 5 min!
Snabb tjej! Satt i uppstallningen till typ 3, då åkte jag och Julia till stallet, och hon skjusade hem mig för att hämsta ridkläderna jag hade glömt......................... Smart
Iaf så red vi ut aslänge! Först badade vi lite, Cactus bara plaskade i! Duktig :D
Sen red vi över golfen, vi hittade en ''terrängbana'', vi hoppade över en stock, vi hittade en ridbana mitt ute i skogen osv :D
Varierad ridtur hoho!
När vi kom tillbaka till stallet släppte vi Cactus i en av dom stora hagarna i stallet, först gick hon bara och nosade, sen fick hon damp och rusade runt och bockade som en dåre, gaaaalning!
Åkte även tillbaka till GRS på kvällen :)

Fredag: Har varit på GRS hela dagen! Var funktionär i 1.30 :)
Gick jätte bra för grs:arna. Duuktiga!
Halv fem åkte jag till stallet, fixade och sen red jag till banan. Red ett hårt markarbetes pass, Cactus var skitstark efter Alex hade lämnast henne hehe.. Skulle trava över upphöjda bommar, men de tog hon som studs? Haha normaaal..
Hon vart riktigt svettig, jag också för den delen haha! Gick ut och gick i 30min efteråt så svetten fick torka och all ev. mjölksyra skulle försvinna :)

Nuuuu ska jag fixa bilder och filmer från fältis tror jag, eller jag kanske går och lägger mig haha? Jag är iaf grymt trött..

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback