10 sanningar om mig

2011-01-28 » 21:20:50
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
1: Min ponny är mitt allt <3
2: Jag hatar insekter! Usch de är typ de värst jag vet.
3: Jag är i stallet typ all min lediga tid, jag kan bara sitta där utan att göra någonting i flera timmar, utan att det blir tråkigt haha :D
4: Jag har nästan alltid haft äldre kompisar, asså alla mina ''bästisar'' när jag var mindre (nu också) är ett eller flera år äldre.
5: När jag började på engelska tyckte jag de känndes som och gå på hogwards, HAHAH
6: Jag älskar att sova.
7: Jag har 2 hundar :D
8: Jag kan inte gå till skolan utan att ha plattat håret, det-går-inte.
9: jag har jätte dåligt självförtroende/självkänsla :(
10: Jag är SJUKT höjdrädd! Kan bli helt skakig av att stå på ett bord typ :O

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback