Bushäst..

2011-01-07 » 11:06:23
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Imorse när vi satt & käkade frukost ringer Jenny(stallägaren) & sa att Cactus va lös..
Va åkte i ilfart till stallet, men Jenny hade gett henne hö så hon stog på stallplanen & käkade.
Sen gick jag tillbaka med henne i hagen, & skulle fixa till där jag trodde hon hade gått ut förra gången, tror ni inte hon tar satts & hoppar över grinden då!? Haha men den va jätte lång, så vi ''höjde'' den & satt en läskig blå IKEA-kasse där, då vågar hon nog inte hoppa igen.. (a) HAhah pucko!
Hon visade kanske mig att hon vela hoppa haha :D

Idag ska jag iallafall rida ner till ridhuset & trimma, för hon har så sjukt mycket överskottsenergi!
Puss :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback