Dagens ridpass 27/3-11

2011-03-27 » 18:48:06
Direktlänk / Dagens ridpass / Kommentarer (0) / Trackbacks ()

Gick till stallet runt 10(!!!) i morse, mockade, fixade mat och vatten.
Sen hämtade jag in henne från hagen, borstade av henne sen tog jag en promenad :)
Var ute i 40 min kanske. Skönt med lite ''ledigt''.
Sen fixade jag det som var kvar och sedan fick skjuts till GRS.

Målade lite bommar osv. Men det var så sjuuukt kallt (vi stog ute..). Så gick in haha ;)
Hade typ ingen kännsel någon stanns. Sen hjälpte jag till lite med stalltjänsten + hjälpte Mathilda lite med hennes häst, Tobbe.
SJukt fin är han ;) Men stooor!
Nu hade jag tänkt duscha, sen ska jag äta våfflor :D
Skriver nog något roligare i kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback