.

2011-03-01 » 19:33:01
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Min uppdatering har varit sämst, i knooow..
I söndags fick jag magsjuka! Kul, jappjapp.
Kräktes ingenting på måndagen, men sov typ hela dagen.
I morse tränade jag för Helena med utvekclingsteamet iaf!
Gick bra, men hoppade inte så högt/mycket, gjorde riktigt ont i foten!
USCH

Käkade kebab till lunch med mamma, sen åkte vi till toyota och hämtade ut mina priser från förra helgen,
en t-shrit och plakett.
Sen åkte vi till ryttarstugan, skulle bara kolla...
Blev nya sporrar, överdragsbyxor, back on track sulor(skulle värma fötterna.. :D) och ett marinblått whitaker schabrak. MEN DE VAR JU FÖRSTORT!?
Får väl ta och byta de, bajs!

Nu ska jag käka, ska ladda upp film från dagen strax!
Puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback