Min uppdatering är bra känner jag

2011-03-18 » 20:00:40
Direktlänk / / Kommentarer (0) / Trackbacks ()
Har inte haft nå ork helt enkelt hehe.. Kör ett flerdags inlägg :)

Onsdag:
Helt vanlig dag i skolan typ. Hade dressyrspecial på kvällen. Gick helt okejbra.
Min dressyrtränare, Gitta. Hon är så sjukt grym! Fick asbra tips, som vanligt :D
Red lite framdelsvändningar, det är Cactus bra på hehe.
Gitta sa att hon trodde att om jag fortsatt vara så målmedveten som jag är nu skulle vi lätt kunna rida minst L:A1 i dressyr hehe wohoo!

Torsdag:
Kollade på film typ varje llektion i skolan. Och det var allmänt tråkigt!
Haaaata skoldagen på torsdagar.
Sen var de hoppträning! Klantade mig när vi skulle hoppa en kombination på volt, annars gick det gryyymt!
Underbara Cactus <3
KOmmer lite bilder sen :)

Idag:
Först skola, så klaaart!
Sen var jag och mami på stan. Köpte 2 linnen, ett par jeans och ett par nya skor, Palladium!
KÄRLEK
Sen red jag, gick helt okej.

Skorna<3<3

Nu ska jag duscha, sen kvällsfodra seeeeen får ni bilder från igår hehe!
Pussiluss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback